Keljon kauppakeskuksen julkisivun päivitys - Raikua

Keljon kauppakeskuksen julkisivun päivitys

Raikua toteutti Keljon kauppakeskuksen julkisivun ilmepäivityksen joulukuun alussa.

Ehjää ja kokonaisvaltaista asiakaskokemusta luodessa kannattaa nostaa tärkeäksi myös fyysinen ympäristö. Se kuva, mikä annetaan kivijalkamyymälän ilmeellä, voi parhaimmassa ja pahimmassa tapauksessa saada asiakkaan tekemään ostopäätöksen jo myymälän ulkopuolella.

 

 

Asiakkaamme Lamberg & partners toimii Keljon Kauppakeskuksen koordinaattorina ja olemme heidän kanssaan toteuttaneet pitkin vuotta kauppakeskukseen sisäpuolelle erilaisia asiakaskokemusta parantavia ilmepintoja, kuten opastuksia. Nyt oli vuorossa kauppakeskuksen ulkopinta, joka oli vuosien saatossa päässyt ilmeeltään paikka paikoin kärsimään. Freesiä ilmettä haluttiin saada ulkopuolelle, huomioiden keskuksen omat värit.

 

 

Ulkoista ilmettä päivittäessä keskustellaan asiakkaan kanssa halutun ilmeen lisäksi mm. materiaalivalinnoista, aikataulusta sekä budjetista. Monesti ei tarvita kuukausia kestäviä remontteja vaan järkevillä toteutuksilla voidaan saada aikaan erinomainen päivitys ja ulkoasusta tulee nopealla aikataululla todella edustava.

 

 

Päivitimme kauppakeskuksen kaikkien sisäänkäyntien punaiset yläosat uusilla levytyksillä ja laajensimme keskuksen punaisen yltämään myös viereiseen osioon, sekä lisäsimme aukioloajat, jotka näkyvät jopa valtatielle. Myös kaikki sisäänkäyntien ostoskärrykatokset saivat uuden päivitetyn värikkään pinnan, ja sitä pintaa voi nyt myös helposti hyödyntää kampanjoissa!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-Kati

Kirjoittaja on intohimoinen toimitilojen brändääjä ja keskustelisi mielellään myös teidän yrityksen tarpeista päivittää myymälän ulkoasua